Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Skarżysku-Kamiennej

Zamówienia publiczne

Aktualności

Projekt Nowe szanse

Skarżysko-Kamienna: Organizacja kursów w ramach realizacji projektu Nowe Szanse w MOPS współfinansowanego ze środków EFS
Numer ogłoszenia: 206168 – 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów w ramach realizacji projektu Nowe Szanse w MOPS współfinansowanego ze środków EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kursów: Zadanie nr 1: Kursy prawa jazdy. Kurs prawa jazdy kat. B – 20 osób. Kurs prawa jazdy kat. C – 3 osoby. Jazdy doszkalające 10 godzin – 1 osoba. Zadanie nr 2: Kursy językowe Język angielski 54 osoby. Język niemiecki 8 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. Oświadczenia o posiadaniu zezwolenia na realizacje szkoleń z zakresu prawa jazdy.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał do każdego z zadań co najmniej po 3 zakończone szkolenia o wartości 10 000 PLN, każda , odpowiadające rodzajom szkoleń wymienionych w pkt. 3.1 w każdym z zadań na które składana jest oferta. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; w wykazie poza informacją o podstawie dysponowana, należy podać; Zadanie 1: Kursy prawa jazdy 1. Prawo jazdy kat. B 2 pojazdy do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B (typ, marka samochodu i numery rejestracyjne). 2. Prawo jazdy kat. C 1 pojazd do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C+E (typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). Zadanie 2: Kursy językowe 1. Język angielski 3 sale wykładowe z minimum 10 miejscami, wyposażone w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipcharty, tablice szkolne lub magnetyczne. Sale muszą spełniać warunki BHP. 2. Język niemiecki 2 sale wykładowe z minimum 10 miejscami, wyposażone w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipcharty, tablice szkolne lub magnetyczne. Sale muszą spełniać warunki BHP. Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć na kursach został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. (minimalne wymagania lokalowe to; dla zadania 1 dwie sale dydaktyczne każda z sal dla minimum 10 osób jedno pomieszczenie gospodarcze, dwa sanitariaty WC dla zadania 2 trzy sale dydaktyczne każda z sal dla minimum 10 osób jedno pomieszczenie gospodarcze, dwa sanitariaty WC Wykonawca jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy dokument (np.; umowa najmu), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia ( przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Wymagania minimalne kadry dydaktycznej Zadanie 1: Kursy prawa jazdy 1. Prawo jazdy kat. B 3 instruktorów z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B, z minimum 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu szkolenia na Kierowcę kat. B, posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na prawo jazdy kat. B. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 2. Prawo jazdy kat. C 2 instruktorów z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C, z minimum 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu szkolenia na Kierowcę kat. C, posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na prawo jazdy kat. C . Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie 2: Kursy językowe 1. Język angielski 2 osoby posiadające: wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauki języka angielskiego, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia, które muszą posiadać uprawnienia pedagogiczne. 2. Język niemiecki 1 osoba posiadająca: wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauki języka niemieckiego, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia, która musi posiadać uprawnienia pedagogiczne.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum dla Zadania Nr 1: 10 tys. PLN, dla Zadania Nr 2: 10 tys. PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 – Cena – 70
  • 2 – Doświadczenie – 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt NOWE SZANSE W MOPS współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursy prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs prawa jazdy kat. B – 20 osób 2. Kurs prawa jazdy kat. C – 3 osoby 3. Jazdy doszkalające 10 godzin – 1 osoba.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 70
    • 2. Doświadczenie – 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy językowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Język angielski 54 osoby. 2. Język niemiecki 8 osób..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 70
    • 2. Doświadczenie – 30

Dostawa produktów spożywczych

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 164306-2012 z dnia 2012-05-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Skarżysko-Kamienna
Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1e do SIWZ.
Termin składania ofert: 2012-05-29


Skarżysko-Kamienna: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 199060 – 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164306 – 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów wymienionych w załącznikach od Nr 1a do Nr 1d do siedziby Zamawiającego przy ul. Sikorskiego 19 i stołówkę przy ul. Staffa 21A..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLARIS, Małgorzata Gruszczyńska,, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80823,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72151,20
  • Oferta z najniższą ceną: 72151,20 / Oferta z najwyższą ceną: 102093,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: MIĘSO I WĘDLINY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Masarskiej, Jerzy Sperczyński, Zdzisław Furmanek, Rykoszyn 72, 26-065 Piekoszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102871,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101605,00
  • Oferta z najniższą ceną: 101605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114312,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3

Nazwa: MROŻONKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROAGRA, Jarosław Kryca, Rogów 42, 28-520 Opatowiec, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61259,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61026,00
  • Oferta z najniższą ceną: 61026,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67105,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4

Nazwa: PIECZYWO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia NOWA, Chruzik Benedykt, Sobala Bogumiła, ul. Ponurego 102, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40687,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31790,00
  • Oferta z najniższą ceną: 31790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40816,00
  • Waluta: PLN.

Dostawa produktów spożywczych

Skarżysko-Kamienna: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 185670 – 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144432 – 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów wymienionych w załącznikach od nr 1a do nr 1h do siedziby Zamawiającego przy ul. Sikorskiego 19 i stołówkę przy ul. Staffa 21 A..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 03.20.00.00-3, 15.55.00.00-8, 15.81.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3

Nazwa: DRÓB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALBO Sp. z.o.o., Ryszard Drozdowski, ul. Lubelska 65, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35690,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45664,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4

Nazwa: WARZYWA I OWOCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sprzedaż Warzyw i Owoców HURT-DETAL, ul. 3-Go Maja 277, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82360,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7

Nazwa: NABIAŁ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W.MAT, Marzena Tkaczuk, ul. Zgodna 4B, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21057,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21301,90

  • Oferta z najniższą ceną: 21301,90 / Oferta z najwyższą ceną: 21301,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8

Nazwa: JAJA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LEFADAR, Iwona Górzyńska, ul. Limanowskiego 39, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5818,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00

  • Waluta: PLN.

Informacje o wynikach

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 29.05.2012 r. o godzinie 09:10 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/02/3/2012 w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych. Badanie ofert zakończono w dniu 01.06.2012 r. o godzinie 10:00.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. – dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Postępowanie Nr: PS.III.341/02/3/2012

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19, jako Zamawiający w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych” informuje, że w przedmiotowej sprawie wpłynęło zapytanie o treści:

Pytanie dotyczy artykułu nr 4, tj. kotlet rybny w zadaniu nr 3 – mrożonki. Czy chodzi Państwu o kotlet rybny panierowany czy bez panierki?

Zgodnie z art. 38, ust. 1, pkt.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający

udziela odpowiedzi na zadane pytania.

W Zadaniu Nr 3 – Mrożonki, w pozycji nr 4 – Mrożonki, Zamawiającemu chodziło o kotlet

rybny, mrożony, panierowany.

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Postępowanie Nr: PS.III.341/02/3/2012 

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19, jako Zamawiający w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych” informuje, że w przedmiotowej sprawie wpłynęło zapytanie o treści:

Pytanie dotyczy artykułu nr 4, tj. kotlet rybny w zadaniu nr 3 – mrożonki. Czy chodzi Państwu o kotlet rybny panierowany czy bez panierki?

Zgodnie z art. 38, ust. 1, pkt.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający

udziela odpowiedzi na zadane pytania.

W Zadaniu Nr 3 – Mrożonki, w pozycji nr 4 – Mrożonki, Zamawiającemu chodziło o kotlet

rybny, mrożony, panierowany.

Opublikowano: 24.05.2012

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Postępowanie Nr: PS.III.341/02/3/2012

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19, jako Zamawiający w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych” informuje, że w przedmiotowej sprawie wpłynęło zapytanie o treści:

  1. Czy w zadaniu 1 w pozycji 3 chrzan tarty Zamawiający zgodzi się zaoferowanie gramatury 280 g i przeliczenie ilości do 268 szt ?
  2. Czy w zadaniu 1 w pozycji 14 Majonez Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie gramatury 750 g i przeliczenie ilości do 27 szt ?
  3. Czy w zadaniu 1 w pozycji 20 olej Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie pojemności 0,9l i przeliczenie ilości do 1222 szt ?
  4. Czy w zadaniu 1 w pozycji 26 sałatka szwedzka oraz  pozycji 28 surówka z czerwonej kapusty Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie gramatury 880g i przeliczenie ilości do 1534 szt ?
  5. Czy w zadaniu 1 w pozycji 10 przyprawa do zup Zamawiający dopuści każdą przyprawę do zup , czy tez tak jak oryginalna Vegeta przyprawa musi zawierać minimum 15,2 % warzyw suchych ?
  6. Prosimy o informację czy w pozycjach 2,7,9,17,25 i 27 zadania nr 1, nieistotna jest dla Zamawiającego gramatura pojedynczego opakowania? Czy zamawiający dopuszcza dostawy w workach 25 kg ?

Zgodnie z art. 38, ust. 1, pkt.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania.

Dotyczy punktów: 1, 2, 3, 4, 5.

Zamawiający, wyraża zgodę na dostawę asortymentu w gramaturach przedstawionych
w pkt. 1-5.

Dotyczy punktu 6.

Zamawiający nie dopuszcza dostawy w workach 25 kg. W tych pozycjach, istotna jest gramatura pojedynczego opakowania, które nie może przekraczać 1 kg.

INFORMACJA dla wykonawców

INFORMACJA  dla Wykonawców

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
„DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH”

Zamawiający działając na podstawie art. 38, ust. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – modyfikuje treść SIWZ.