Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Skarżysku-Kamiennej

Zamówienia publiczne

Aktualności

Dostawa produktów spożywczych

Skarżysko-Kamienna: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 164306 – 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1e do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.11.21.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile umocowanie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na runku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny; Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny tylko na dostawę mięsa, drobiu i wędlin – waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5 % zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mięso, drób i wędliny. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę drugą wskazuje Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów z grupy ogólnospożywczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa mięsa, wędlin z wieprzowiny i wołowiny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy mięsa drobiowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Informacja o wynikach

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 18.05.2012 r. o godzinie 09:10 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/02/2/2012 w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę produktów spożywczych. Badanie ofert zakończono w dniu 18.05.2012 r. o godzinie 11:00.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. – dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Zadanie Nr 4 – Warzywa i owoce

Sprzedaż Warzyw i Owoców „HURT-DETAL”, P. Zbigniew Wałachnia,
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. 3-go Maja 277

Oferta Nr 12 otrzymała 100 pkt (wartość brutto: 72.120,00 zł) jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym wykonawcą zostanie podpisana po 20.05.2012 r.

Zadanie Nr 7 – Nabiał

P.W. „MAT” – Pani Marzena Tkaczuk

27-200 Starachowice, ul. Zgodna 4b

Oferta Nr 14 otrzymała 100 pkt (wartość brutto: 21.301,90 zł) jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym wykonawcą zostanie podpisana po 20.05.2012 r.

Zadanie Nr 8 – Jaja

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LEFADAR”

26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Limanowskiego 39

Oferta Nr 8 otrzymała 100 pkt (wartość brutto: 4.200,00 zł) jedynym kryterium była cena.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena

Pkt.

14

„P.W. „MAT” – Pani Marzena Tkaczuk27-200 Starachowice,
ul. Zgodna 4b

5.320,00 zł

79

Oferty odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy:

NUMER

OFERTY

WYKONAWCA

POWÓD ODRZUCENIA

5

Gospodarstwo Rolno-Handlowe „FERMA DROBIU”, P. Ewa Ładak, Tychów Nowy 109,
27-220 Mirzec

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ) , Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

17

Gospodarstwo Rolno-Handlowe „FERMA DROBIU”, P. Henryk Niewczas, Tychów Nowy 60,

27-220 Mirzec

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ) , Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym Wykonawcą zostanie podpisana po 23.05.2012 r.

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia w następujących zadaniach przeznaczył kwoty:

Zadanie Nr 1 Artykuły spożywcze – 84.555,63 zł

Zadanie Nr 2 Mięso i wędliny – 103.950,43 zł

Zadanie Nr 3 Drób – 37.475,25 zł

Zadanie Nr 5 Mrożonki – 62.269,26 zł

Zadanie Nr 6 Pieczywo – 32.208,59 zł.

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. – dalej ustawy)na w/w zadania postępowanie unieważnia się.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowienia art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. – dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonano;

Zadanie Nr 1 – Artykuły spożywcze

Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy:

NUMER

OFERTY

WYKONAWCA

POWÓD ODRZUCENIA

4

ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp.z.o.o Panieńszczyzna, 21-002 Jastków

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

11

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS”,
P. Małgorzata Gruszczyńska,
62-800 Kalisz, ul. Żołnierska 20a

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

Oferty ważne w unieważnionym postępowaniu na podstawie art. 93, ust.1, pkt.4.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

14

P.W. „MAT”, P. Marzena Tkaczuk

27-200 Starachowice, ul. Zgodna 4b

16

P.H.U. „TERM”, P. Konrad Karbowniczek

27-400 Ostrowiec Św., ul. Zagłoby 32.

Zadanie Nr 2 – Mięso i wędliny

Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy:

NUMER

OFERTY

WYKONAWCA

POWÓD ODRZUCENIA

9

„KRAK-MIĘS”,
P. Jarosław Naruszewicz

31-752 Kraków,
ul. Makuszyńskiego 2A

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

10

„ALBO” Sp.z.o.o.

26-600 Radom, ul. Lubelska 65

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

11

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS”,
P. Małgorzata Gruszczyńska,
62-800 Kalisz, ul. Żołnierska 20a

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta. Wykonawca pomyłkowo wpisał w Zadaniu Nr 2, kwotę jaką zamierzał zaoferować na Zadanie Nr 8.

13

Zakład Produkcji Masarskiej

Jerzy Sperczyński, Zdzisław Furmanek sp.j.

26-065 Piekoszów, Rykoszyn 72

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

Oferty ważne w postępowaniu unieważnionym na podstawie art. 93, ust.1, pkt.4.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

6

Zakład Przetwórstwa Mięsnego, P. Grzegorz Nowakowski

26-332 Sławno, Dąbrowa 6

Zadanie Nr 3 – Drób

Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy:

NUMER

OFERTY

WYKONAWCA

POWÓD ODRZUCENIA

9

„KRAK-MIĘS”,
P. Jarosław Naruszewicz

31-752 Kraków,
ul. Makuszyńskiego 2A

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

10

„ALBO” Sp.z.o.o.

26-600 Radom, ul. Lubelska 65

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

13

Zakład Produkcji Masarskiej

Jerzy Sperczyński, Zdzisław Furmanek sp.j.

26-065 Piekoszów, Rykoszyn 72

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

Oferty ważne w postępowaniu unieważnionym na podstawie art. 93, ust.1, pkt.4.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

6

Zakład Przetwórstwa Mięsnego, P. Grzegorz Nowakowski

26-332 Sławno, Dąbrowa 6

Zadanie Nr 5 – Mrożonki

Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy:

NUMER

OFERTY

WYKONAWCA

POWÓD ODRZUCENIA

1

AKWEN II, P. Wojciech Kamiński, 05-270 Marki, ul. Ciurlionisa 4, Oddział Kielce, ul. Górna 25

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

7

Zakłady Produkcji Spożywczej „AMBI”
M. Karkut i Wspólnicy – sp.j.
41-902 Bytom, ul. Składowa 11, Oddział Kielce, ul. H. Bosaka 1

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

Oferty ważne w unieważnionym postępowaniu na podstawie art. 93, ust.1, pkt.4.

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

16

P.H.U. „TERM”, P. Konrad Karbowniczek

27-400 Ostrowiec Św., ul. Zagłoby 32.

Zadanie Nr 6 – Pieczywo

Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy:

NUMER

OFERTY

WYKONAWCA

POWÓD ODRZUCENIA

2

Stanisława Dziewit

39-331 Chorzelów 84

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1 ), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

3

„Młyn Malinie”

Dziewit Sp.J.

39-331 Chorzelów, Malinie 375

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

15

Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych

MISTER

Karol Binkowski, Ryszard Binkowski Sp.J.

Zakład Pracy Chronionej

26-006 Nowa Słupia, Jeziorko 99c

W złożonej ofercie, zgodnie z zapisem w SIWZ ( pkt 12.1), Wykonawca w załączonej szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia nie podał nazwy producenta.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Postępowanie Nr: PS.III.341/02/2/2012

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19 jako Zamawiający w prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego na  „Dostawę artykułów spożywczych” informuje, że w przedmiotowej sprawie wpłynęło zapytanie  o treści:

  1. Czy w zadaniu 1 w pozycji 3 chrzan tarty Zamawiający zgodzi się zaoferowanie gramatury 280 g i przeliczenie ilości do 268 szt ?
  2. Czy w zadaniu 1 w pozycji 14 Majonez Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie gramatury 750 g i przeliczenie ilości do 34 szt ?
  3. Czy w zadaniu 1 w pozycji 20 olej Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie pojemności 0,9l i przeliczenie ilości do 1111 szt ?
  4. Czy w zadaniu 1 w pozycji 26 sałatka szwedzka oraz pozycji 28 surówka z czerwonej kapusty Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie gramatury 880g i przeliczenie ilości do 1534 szt ?
  5. Prosimy o informację czy w pozycjach 1,7,9,17,25 i 27 zadania nr 1, nieistotna jest dla Zamawiającego gramatura pojedynczego opakowania? Czy zamawiający dopuszcza dostawy w workach 25 kg ?

Zgodnie z art. 38, ust.1, pkt. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania.

Dotyczy punktów 1,2, 3, 4 .

Zamawiający wyraża zgodę na dostawę asortymentu  w  gramaturach przedstawionych  w pkt. 1 – 4.

Dotyczy punktu 5.

Zamawiający nie dopuszcza dostawy w workach 25 kg. W tych pozycjach istotna jest gramatura pojedynczego opakowania, które nie może przekraczać 1kg.

 

Opublikowano: 08.05.2012

Skarżysko-Kamienna: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

Numer ogłoszenia: 144432 – 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1h do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 03.20.00.00-3, 15.55.00.00-8, 15.81.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile umocowanie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na runku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny; Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny tylko na dostawę mięsa, drobiu i wędlin – waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5 % zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mięso, drób i wędliny. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę drugą wskazuje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę warzyw i owoców – waloryzacja cen jednostkowych będzie następowała jeżeli cena warzywa lub owocu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5 % zaoferowanej ceny artykułu waloryzowanego w oparciu o aktualną cenę z giełdy owocowo-warzywnej w Rzeszowie lub Warszawie Bronisze.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna, pokój nr 1 (Sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna, pokój nr 1 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów z grupy ogólnospożywczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa mięsa, wędlin z wieprzowiny i wołowiny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy mięsa drobiowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jajka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów wymienionych w tytule zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Zorganizowanie wycieczek

Skarżysko-Kamienna: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
Numer ogłoszenia: 107252 – 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66450 – 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania: 1) Wycieczki do Wiednia w dniach 08-10.06.2012 r., dla pracowników MOPS i ich uprawnionych członków rodzin finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) Wycieczki 2-dniowej do Iwonicza Zdroju dla domowników Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy i uczestników zajęć klubowych organizowanych w ramach realizowanego projektu Nowe Szanse w MOPS, finansowanej ze środków przeznaczonych na bieżącą działalność DŚDS i realizację Programów Aktywności Lokalnej w/w projektu. 3) Pięć wycieczek 1-dniowych do Bałtowa dla uczestników projektu Nowe Szanse w MOPS i ich rodzin. Zadanie finansowane ze środków przeznaczonych na realizację projektu Nowe Szanse w MOPS..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nowe Szanse w MOPS.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Wycieczka 3-dniowa do Wiednia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO STANPOL,, UL. STEFANII PAWLAK 3, 21-010 ŁĘCZNA, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40955,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38935,00
  • Oferta z najniższą ceną: 38935,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68594,65
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Wycieczka 2-dniowa do Iwonicza Zdroju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH WEKTUR, UL. KRAKOWSKA 11, 26-400 PRZYSUCHA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11600,00
  • Oferta z najniższą ceną: 11600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16280,00
  • Waluta: PLN.

Informacje o wynikach

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sikorskiego 19 – informuje, że w dniu 14.03.2012 roku o godzinie 10:15, dokonano otwarcia ofert
w Postępowaniu Nr: PS.III.341/02/1/2012 w trybie przetargu nieograniczonego
na „Zorganizowanie wycieczek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Skarżysku – Kamiennej”. Badanie ofert zakończono w dniu 22.03.2012 roku
o godzinie 9:00.

Informacja dla Wykonawców nr 1

Nr Postępowania: PS.III.341/02/1/2012

Skarżysko-Kamienna, dnia 09.03.2012 r.

INFORMACJA

dla Wykonawców nr 1

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zorganizowanie wycieczek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej”.

Zamawiający działając na podstawie art. 38, ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) modyfikuje treść SIWZ.

1. Ppkt. 7.2.2. SIWZ po modyfikacji przyjmuje brzmienie

7.2.2 posiadania wiedzy i doświadczenia:

Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych usług związanych z organizacją wycieczek w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania dla przynajmniej 3 zakończonych wycieczek, w których uczestniczyło po min. 30 osób w każdej o sumarycznej wartości; dla zadania 1 – 60.000.00 PLN,   zadania 2 – 25.000,00 PLN, zadania 3 – 6.500,00 PLN.

2. Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ w Zadaniu Nr 1 po modyfikacji przyjmuje

brzmienie

Wyjazd: 08.06.2012 r., w godzinach nocnych ( godziny między: 1:00 w nocy, a 4:00 nad ranem ).

Świadczenia zawarte w cenie:

  • Transport autokarem klasy Lux (klimatyzacja, DVD, Barek, WC, uchylne siedzenia).
  • 2 noclegi w hotelu*** lub hotelu o podwyższonym standardzie, w Wiedniu lub oddalonym do 20 km od centrum Wiednia – pokoje 2 i 3 – osobowe z łazienkami.
  • 2 śniadania w formie „szwedzkiego stołu”.
  • 3 obiadokolacje w restauracjach, z czego jedna tradycyjna, wiedeńska na Grinzingu.
  • usługa przewodnika polskojęzycznego w trakcie zwiedzania Wiednia.
  • opieka wykwalifikowanego Pilota na całej trasie przejazdu.
  • bilety wstępów:
  • Morawski Kras – spływ łodziami podziemną rzeczką Punkvią połączony ze zwiedzaniem dna przepaści Macocha,
  • Katedra Św. Szczepana w Wiedniu,
  • Pałac Schonbrunn w Wiedniu (zwiedzanie z audioguidem) – trasa dłuższa.
  • Ubezpieczenie NNW, KL, bagaż – w wysokości min.10.000zł / osobę.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Postępowanie Nr: PS.II.341/02/1/2012

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19 jako Zamawiający w prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego na „Zorganizowanie wycieczek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej”, informuje, że w przedmiotowej sprawie wpłynęło zapytanie o treści:

„ Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zakwaterowania grupy w hotelu
o podwyższonym standardzie, ale o kategoryzacji hotelowej austriackiej 2* bądź bez oficjalnej kategoryzacji?”.

Zgodnie z art. 38, ust.1, pkt. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytanie.

Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie grupy w hotelu *** lub hotelu
o podwyższonym standardzie.

Opublikowano 05.03.2012r.

Przetarg nieograniczony na zorganizowanie wycieczek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Skarżysko-Kamienna: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
Numer ogłoszenia: 66450 – 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYCIECZEK NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczki do Wiednia w dniach 08-10.06.2012 r., dla pracowników MOPS i ich uprawnionych członków rodzin finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) Wycieczki 2-dniowej do Iwonicza Zdroju dla domowników Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy i uczestników zajęć klubowych organizowanych w ramach realizowanego projektu Nowe Szanse w MOPS, finansowanej ze środków przeznaczonych na bieżącą działalność DŚDS i realizację Programów Aktywności Lokalnej w/w projektu. 3) Pięć wycieczek 1-dniowych do Bałtowa dla uczestników projektu Nowe Szanse w MOPS i ich rodzin. Zadanie finansowane ze środków przeznaczonych na realizację projektu Nowe Szanse w MOPS..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych usług związanych z organizacją wycieczek w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania dla przynajmniej 3 zakończonych wycieczek, w których uczestniczyło po min. 30 osób w każdej o sumarycznej wartości; dla zadania 1 -PLN, zadania2 PLN i zadania 3 – PLN. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia Do każdego zadania warunek należy spełnić oddzielnie. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie nie możne powoływać się na te same usługi.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie; zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie; zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest udostępniona na stronie internetowej www.mops.skarkam.pl. oraz w siedzibie Zamawiającego ( Sekretariat), adres pkt. 1 niniejszej specyfikacji..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nowe Szanse w MOPS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycieczka 3-dniowa do Wiednia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczki do Wiednia w dniach 08-10.06.2012 r., dla pracowników MOPS i ich uprawnionych członków rodzin finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycieczka 2-dniowa do Iwonicza Zdroju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczki 2-dniowej do Iwonicza Zdroju dla domowników Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy i uczestników zajęć klubowych organizowanych w ramach realizowanego projektu Nowe Szanse w MOPS, finansowanej ze środków przeznaczonych na bieżącą działalność DŚDS i realizację Programów Aktywności Lokalnej w/w projektu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pięć wycieczek 1-dniowych do Bałtowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pięć wycieczek 1-dniowych do Bałtowa dla uczestników projektu Nowe Szanse w MOPS i ich rodzin. Zadanie finansowane ze środków przeznaczonych na realizację projektu Nowe Szanse w MOPS..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wyniki o naborze partnera

OGŁOSZENIE O WYNIKACH OTWARTGO NABORU PARTNERÓW

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej działając w oparciu o art. 28a ustawy z dnia 6 grudnia 2006 roku o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U.z 2009r., Nr 84 poz. 712 z późn. zm.), jako wnioskodawca (podmiot ubiegający się o dofinansowanie) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna w odniesieniu do wykonania pilotażowego wdrażania standardów usług w obszarze pracy socjalnej na rzecz rodzin z dziećmi oraz w obszarze pomocy osobom pozostającym bez pracy oraz przetestowania modelu realizacji usług o określonym standardzie w gminie.

Informuje o wynikach otwartego naboru Partnera zainteresowanego wspólną realizacją projektu:
„Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej”

Zadanie 2 – „Działania w zakresie wdrażania standardów pracy socjalnej

i funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej”

W związku z powyższym, uprzejmie informujemy, że w wyniku dokonanej oceny złożonych ofert, umowa partnerska zostanie zawarta z następującym podmiotem:

  1. 1. Oddział Miejski Towarzystwa Przyjaciół dzieci w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 skarżysko-Kamienna

Wyżej wymieniony Podmiot spełnił wszystkie kryteria zawarte w ogłoszeniu
o naborze Partnerów.

Uzasadnienie:

Oferta Oddziału Miejskiego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci  w Skarżysku-Kamiennej wpłynęła jako jedyna oferta na przedmiotowe ogłoszenie. Oferta wskazanego podmiotu okazała się adekwatna do potrzeb realizacji projektu, a doświadczenie oferenta odpowiada w pełni potrzebom zakładanych działań,

Opublikowano 19.12.2011r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 16.12.2011 r. o godzinie 10:10 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/4/02/2011 w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę gorących posiłków do domu klienta MOPS”. Badanie ofert zakończono w dniu 19.12.2011 r. o godzinie 10:00.Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 16.12.2011 r. o godzinie 10:10 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/4/02/2011 w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę gorących posiłków do domu klienta MOPS”. Badanie ofert zakończono w dniu 19.12.2011 r. o godzinie 10:00.