Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Skarżysku-Kamiennej

Praca

Ogłoszenia o pracę

Ogłoszenie o naborze na stanowisko instruktor zajęć ruchowych

Jednostka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna

Stanowisko

Instruktor zajęć ruchowych

Komórka organizacyjna

Klub Senior + ul. Rynek 12

Data ogłoszenia naboru

5.12.2024 r.

Termin składania

dokumentów

19.12.2024 r.

Charakter umowy

Umowa zlecenie do 16 godzin miesięcznie

Czas trwania umowy

Od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

Wymagania związane

ze stanowiskiem

1) udokumentowanie kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia zajęć aktywności ruchowej

2) doświadczenie w pracy z osobami starszymi

3) przygotowanie na piśmie programu treningowego uwzględniającego możliwości i predyspozycje uczestników zajęć.

Zakres wykonywanych

zadań na stanowisku

Prowadzenie zajęć z zakresu różnorodnych form ruchu służących utrzymaniu właściwej sprawności fizycznej osób starszych – w tym osób o zróżnicowanym stopniu niesamodzielności.

Przewidywany zakres treningów: trening zdrowotny z elementami: pilatesu, jogi, aerobiku, gimnastyki ogólnorozwojowej i relaksacji, ćwiczenia lecznicze i przeciwbólowe.

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

Wzory dokumentów wskazane w punktach 4-5 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA

Miejsce i termin

składania dokumentów

Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 19.12.2024 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 19.12.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko instruktor zajęć ruchowych”

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132.

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

                                                                                                                          Dyrektor

                                                                                                    Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                                                                                          Michał Kocia

Ogłoszenie o naborze na stanowisko animator osób starszych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

Jednostka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna

Stanowisko

Animator osób starszych

Komórka organizacyjna

Klub Senior + ul. Rynek 12

Data ogłoszenia naboru

20.11.2024 r.

Termin składania

dokumentów

4.12.2024 r.

Charakter umowy

Umowa zlecenie do 16 godzin miesięcznie

Czas trwania umowy

Od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

Wymagania związane

ze stanowiskiem

1) kwalifikacje do wykonywania zawodu animator osób starszych

2) doświadczenie w pracy z osobami starszymi

3) przygotowanie na piśmie programu zajęć uwzględniającego możliwości i predyspozycje uczestników.

Zakres wykonywanych

zadań na stanowisku

1. Aktywizacja i integracja uczestników Klubu Senior.

2. Pobudzanie aktywności społecznej i intelektualnej.

3. Realizacja działalności prozdrowotnej, rekreacyjnej, kulturalnej i edukacyjnej na rzecz uczestników w klubie i poza klubem.

4. Animowanie współpracy międzypokoleniowej.

5. Inspirowanie do  tworzenia grup samopomocowych.

6. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadań.

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

Wzory dokumentów wskazane w punktach 4-5 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA

Miejsce i termin

składania dokumentów

Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 4.12.2024 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 4.12.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko animator osób starszych”.

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132.

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Michał Kocia

Ogłoszenie o naborze na stanowisko psycholog w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

Jednostka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna

Stanowisko

psycholog

Komórka organizacyjna

Dział Pomocy Środowiskowej

Data ogłoszenia naboru

18.11.2024 r.

Termin składania

dokumentów

29.11.2024 r.

Charakter umowy

Umowa o pracę w wymiarze  ½ etatu

Czas trwania umowy

na czas określony z możliwością przedłużenia

Wymagania związane

ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia.

2. Posiadanie co najmniej pięcioletniego doświadczenia zawodowego w zakresie poradnictwa psychologicznego.

3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku psycholog.

6. Kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona.

7. Znajomość przepisów wynikających m.in. z: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

II. Wymagania dodatkowe:

1.Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność.

2. Komunikatywność, kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność.

3. Dyspozycyjność.

4. Umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych

zadań na stanowisku

1. Prowadzenie indywidualnych spotkań z podopiecznymi Ośrodka.

2. Udzielanie indywidualnej pomocy i wsparcia psychologicznego podopiecznym w aspekcie prawidłowego funkcjonowania rodziny, rozwoju dzieci, podwyższenia umiejętności wychowawczych, wstępnej diagnozy, ukierunkowania w dalszej pracy z psychologiem, z pracy z rodziną i innych działań wspomagających funkcjonowanie rodziny.

3. Prowadzenie interwencji psychologicznej mającej na celu pomoc osobom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie.

4. Prowadzenie konsultacji i poradnictwa psychologicznego z osobami uzależnionymi i współuzależnionymi, a także z osobami stosującymi przemoc domową i osobami doznającymi przemocy domowej.

5. Opiniowanie i prowadzenie diagnozy psychologicznej m.in. w zakresie cech osobowości, umiejętności, zdolności i zainteresowań.

6. Dokumentowanie wykonywanych zadań.

 

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie.

4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

Wzoru dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA

Miejsce i termin

składania dokumentów

Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 29.11.2024 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 29.11.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko psycholog”

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132

Uwagi

1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

2. Osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o terminie której zostaną poinformowane telefonicznie.

3. Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)

4. Osoba wyłoniona w drodze naboru, najpóźniej do dnia podpisania umowy o pracę zobowiązana będzie do złożenia Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Zastępca Dyrektora
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Jolanta Ucińska

Ogłoszenie o naborze: terapeuta zajęciowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

Jednostka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna

Stanowisko

Terapeuta zajęciowy

Komórka organizacyjna

Klub Senior + ul. Rynek 12

Data ogłoszenia naboru

9.04.2024 r.

Termin składania

dokumentów

16.04.2024 r.

Charakter umowy

Umowa zlecenie – 16 godzin miesięcznie

Czas trwania umowy

Od dnia zawarcia umowy do 31.08.2024 r.

Wymagania związane

ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

1) posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu terapeuty zajęciowego

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

4) znajomość problematyki dotyczącej wsparcia osób starszych i niepełnosprawnych

5) doświadczenie w pracy na stanowisku terapeuty zajęciowego lub pokrewnym

6) umiejętność prowadzenia różnych form terapii zajęciowej

II. Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie w pracy z seniorami, osobami starszymi

2) doświadczenie w prowadzeniu działań integracyjnych i aktywizujących

3) zdolność analitycznego rozwiązywania problemów

4) posiadania uzdolnień artystycznych – rękodzieło

5) umiejętność organizacji pracy

6) umiejętność pracy w zespole

Zakres wykonywanych

zadań na stanowisku

1) Prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć wszechstronnie uaktywniających osoby starsze i niepełnosprawne, uwzględniających ich zainteresowania i możliwości, z wykorzystaniem różnych metod terapeutycznych.

2) Opieka nad uczestnikami Klubu Senior +.

3) Motywowanie uczestników do czynnego udziału w zajęciach.

4) Przygotowywanie we współpracy z innymi pracownikami Klubu i seniorami, spotkań okolicznościowych, wycieczek.

5) udział w planowaniu pracy, systematyczne prowadzenie dziennika zajęć i innej dokumentacji zgodnie ze wskazaniami Kierownika Klubu Senior +.

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

Wzoru dokumentów wskazane w punktach 4-5 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA

Miejsce i termin

składania dokumentów

Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 16.04.2024 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 16.04.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko terapeuta zajęciowy”

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Barbara Jakacka-Green

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

Jednostka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna

Stanowisko

Podinspektor

Komórka organizacyjna

Dział Usług Opiekuńczych i DPS

Data ogłoszenia naboru

04.04.2024 r.

Termin składania

dokumentów

15.04.2024 r.

Ilość etatów

1 etat

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane

ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych

2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce

3) co najmniej 2 letni staż pracy

4) znajomość obowiązujących aktów prawnych, w szczególności:

a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

b) ustawy o pomocy społecznej

II. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:

1) doświadczenie związane z wykonywaniem pracy na podobnym stanowisku

2) doświadczenie w pracy z osobami starszymi, chorymi, z osobami z niepełnosprawnością.

3) biegła obsługa systemu POMOST

Zakres wykonywanych

zadań na stanowisku

1. Przyjmowanie wniosków w sprawach o przyznanie usług opiekuńczych oraz o kierowanie do domów pomocy społecznej.

2. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyznanymi usługami.

3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie złożonych wniosków o usługi opiekuńcze, kierowanie do domów pomocy społecznej i ustalenie odpłatności za pobyt w domach pomocy społecznej.

4. Podejmowanie działań wobec osób niewywiązujących się z obowiązku ponoszenia odpłatności za usługi opiekuńcze i odpłatności za pobyt osoby skierowanej do domu pomocy społecznej.

5. Współpraca z pracownikami socjalnymi, specjalistami oraz instytucjami i organizacjami w zakresie pomocy na rzecz osób i rodzin wymagających wsparcia, w tym realizacja programów i projektów.

6. Współpraca z pracownikami socjalnymi domów pomocy społecznej oraz opiekunami prawnymi i kuratorami osób ubezwłasnowolnionych w zakresie monitorowania sytuacji osobistej, rodzinnej, dochodowej, majątkowej i zdrowotnej osób skierowanych do domów pomocy społecznej.

Informacja o warunkach

pracy na stanowisku

1. Usytuowanie stanowiska pracy: parter budynku położonego w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19.

2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.

3. Na stanowisku pracy wymagana jest:

a) umiejętność pracy w zespole

b) umiejętność pracy pod presją czasu

c) umiejętność analitycznego myślenia

d) umiejętność interpretowania przepisów prawa oraz ich stosowania

e) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość MS Office, systemu POMOST

f) odporność na stres

g) komunikatywność

h) obowiązkowość i odpowiedzialność

i) samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

Dodatkowe informacje

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6 %.

W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, określona w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie.

4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

7. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

 

 Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

 

Wzoru dokumentów wskazane w punktach 5-7 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

Miejsce i termin

składania dokumentów

Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 15.04.2024 r. do godz. 15.00 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 15.04.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem:

Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Usług Opiekuńczych i DPS”

 

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132

Uwagi

1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.

3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej oraz w BIP http:/bip.skarzysko.pl.

4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Barbara Jakacka-Green

Lista osób spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Usług Opiekuńczych i DPS

Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Dziale Usług Opiekuńczych i DPS

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

Jednostka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna

Stanowisko

Podinspektor

Komórka organizacyjna

Dział Organizacji i Kadr

Data ogłoszenia naboru

04.04.2024 r.

Termin składania

dokumentów

15.04.2024 r.

Ilość etatów

2 etaty

Wymiar czasu pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wymagania związane

ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych

2) wykształcenie średnie lub wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce

3) co najmniej 2 letni staż pracy

4) znajomość obowiązujących aktów prawnych, w szczególności:

a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

b) ustawy prawo zamówień publicznych

c) ustawy o rachunkowości

d) ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych

e) ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

II. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:

1) doświadczenie związane z postępowaniem przy udzielaniu zamówień publicznych i dokonywaniem zakupów w jednostkach sektora publicznego

2) doświadczenie związane z postępowaniem, ewidencjonowaniem i przechowywaniem dokumentacji w organach samorządowych

3) doświadczenie związane z gospodarowaniem majątkiem trwałym w samorządowych jednostkach budżetowych

Zakres wykonywanych

zadań na stanowisku

1. Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych.

2. Dokonywanie zakupów bieżących, określanie warunków dostaw towarów.

3. Przygotowywanie zestawień i wszelkich danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych.

4. Prowadzenie spraw gospodarczych, zapewniające techniczne i materialne warunki funkcjonowania Ośrodka.

5. Prowadzenie spraw związanych z konserwacją i eksploatacją bieżącą budynków, lokali i urządzeń znajdujących się we władaniu Ośrodka, w tym organizowanie okresowych przeglądów i kontroli technicznych urządzeń i budynków.

6. Przygotowywanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia oraz składnikami majątku Ośrodka.

7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych.

8. Przygotowywanie, organizacja i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątku Ośrodka.

9. Prowadzenie składnicy akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej.

10. Obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

11. Obsługa elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.

12. Obsługa programów komputerowych w zakresie powierzonych obowiązków.

Informacja o warunkach

pracy na stanowisku

1. Usytuowanie stanowiska pracy: parter budynku położonego w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19.

2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.

3. Na stanowisku pracy wymagana jest:

a) umiejętność pracy w zespole

b) umiejętność pracy pod presją czasu

c) umiejętność analitycznego myślenia

d) umiejętność interpretowania przepisów prawa oraz ich stosowania

e) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość MS Office,

f) odporność na stres

g) komunikatywność

h) obowiązkowość i odpowiedzialność

i) doświadczenie na podobnym stanowisku

j) samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

Dodatkowe informacje

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6 %.

W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, określona w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie.

4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

7. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

 Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

Wzoru dokumentów wskazane w punktach 5-7 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

Miejsce i termin

składania dokumentów

Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 15.04.2024 r. do godz. 15.00 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 15.04.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem:

Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Organizacji i Kadr”

 

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132

Uwagi

1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.

3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej oraz w BIP http:/bip.skarzysko.pl.

4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Barbara Jakacka-Green

Lista osób spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Organizacji i Kadr

Informacja o wyniku naboru na wolne stanowiska urzędnicze podinspektor w Dziale Organizacji i Kadr

Ogłoszenie o naborze na stanowisko rehabilitant/fizjoterapeuta w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

Jednostka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna

Stanowisko

Rehabilitant/Fizjoterapeuta

Komórka organizacyjna

Dział Usług Specjalistycznych

Data ogłoszenia naboru

28.12.2023 r.

Termin składania

dokumentów

11.01.2024 r.

Charakter umowy

Umowa zlecenie

Wymiar godzin

Do 25 godzin miesięcznie

Czas trwania umowy

Od  22.01.2024 r. do 30.06.2024 r.

Wymagania związane

ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

1) spełnienie wymagań zawartych w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.):

§  3

1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobyte w jednej z następujących jednostek:

1) szpitalu psychiatrycznym;

2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;

3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;

4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;

5) warsztacie terapii zajęciowej;

6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.

4. Osoby świadczące usługi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:

1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań

2) kształtowania nawyków celowej aktywności

3) prowadzenia treningu zachowań społecznych

Zakres wykonywanych

zadań na stanowisku

Usługi specjalistyczne dla podopiecznych MOPS w Skarżysku – Kamiennej w zakresie rehabilitacji/fizjoterapii u osób z zaburzeniami psychicznymi i dzieci autystycznych w miejscu zamieszkania osoby w celu uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.)

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

Wzoru dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA

Miejsce i termin

składania dokumentów

Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 11.01.2024 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 11.01.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko rehabilitant/fizjoterapeuta”

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132

Uwagi

1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 

Ogłoszenie o naborze na stanowisko muzykoterapeuta w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

Jednostka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej

ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna

Stanowisko

Muzykoterapeuta

Komórka organizacyjna

Dział Usług Specjalistycznych

Data ogłoszenia naboru

14.09.2023 r.

Termin składania

dokumentów

28.09.2023 r.

Charakter umowy

Umowa zlecenie do 5 godzin miesięcznie

Czas trwania umowy

Od 09.10.2023 r. do 31.12.2023 r.

Wymagania związane

ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

1) spełnienie wymagań zawartych w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.):

§  3

1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

2.Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobyte w jednej z następujących jednostek:

1)szpitalu psychiatrycznym;

2)jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;

3)placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;

4)ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;

5)warsztacie terapii zajęciowej;

6)innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

3.W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.

4. Osoby świadczące usługi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:

1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań

2) kształtowania nawyków celowej aktywności

3) prowadzenia treningu zachowań społecznych

 

Zakres wykonywanych

zadań na stanowisku

Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowane w miejscu zamieszkania w zakresie muzykoterapii dla podopiecznych MOPS w Skarżysku-Kamiennej, mające na celu uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.)

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie.

4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.

Wzory dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA

Miejsce i termin

składania dokumentów

Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 28.09.2023 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 28.09.2023 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko muzykoterapeuta”

Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132.

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek