Zapraszamy wyżej wymienione osoby na II etap konkursu, który odbędzie się w dniu 7 czerwca 2022 r. o godz. 9.00 w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19.
Skarżysko-Kamienna dn. 30.05.2022 r.
Jednostka |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna |
Stanowisko |
Kierownik |
Komórka organizacyjna |
Dział Pomocy Środowiskowej |
Data ogłoszenia naboru |
11.05.2022 r. |
Termin składania dokumentów |
26.05.2022 r. |
Charakter umowy |
Umowa o pracę – 1/1 etatu, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym |
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych |
powyżej 6% |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
I. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku: 1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, 2. co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia, 6. obywatelstwo polskie.
II. Wymagania dodatkowe: 1. ukończenie specjalizacji II stopnia w zawodzie pracownik socjalny, 2. preferowanie 5-letni staż pracy w pomocy społecznej (praca w środowisku), 3. biegła znajomość programów i technik komputerowych, ze szczególnym uwzględnieniem edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych – pakiet Microsoft Office, w zakresie Word i Excel, 4. znajomość obsługi systemu informatycznego POMOST, 5. znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów w zakresie: a) ustawy o pomocy społecznej, b) ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, c) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, d) ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, e) ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, f) ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, g) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, h) ustawy Kodeks pracy, i) ustawy o finansach publicznych, j) ustawy o samorządzie gminnym, k) ustawy o pracownikach samorządowych l) ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. organizacja i nadzorowanie pracy prowadzonego działu, 2. systematyczne poszerzanie wiedzy w zakresie zadań działu i przekazywanie jej podległym pracownikom, 3. planowanie pracy działu, przydzielanie zadań, usprawnianie organizacji, metod i form pracy prowadzonego działu, 4. dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników oraz kontrolę wykonywania zaleceń z nich wynikających, 5. inicjowanie i organizowanie szkolenia zawodowego pracowników prowadzonego działu, 6. rozpatrywanie skarg związanych z działalnością działu, badanie zasadności skarg, analizowanie źródła i przyczyn ich powstawania oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie, 7. organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony prawnie chronionych danych, 8. przygotowywanie projektów informacji dla mediów i przedkładanie ich Dyrektorowi oraz wykorzystywanie jej do doskonalenia pracy działu, 9. analiza i ocena potrzeb w zakresie programów i/lub projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, w zakresie dotyczącym zadań prowadzonego działu, 10. opracowywanie merytoryczne programów/projektów w zakresie zadań działu, 11. zbieranie i opracowywanie danych służących sprawozdawczości, 12. opracowywanie pism i innych dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
|
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny i CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie). 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach itp.). 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”. Wzory dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 26.05.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 26.05.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko kierownik Działu Pomocy Środowiskowej” Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132 |
Uwagi |
1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. 2. Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, 3. Postępowanie będzie prowadzone przez powołaną zarządzeniem Dyrektora MOPS Komisję w dwóch etapach: a) etap I – Komisja dokonuje analizy i oceny dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu, b) etap II – składa się z pisemnego testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej, 4. Kandydaci zakwalifikowani w I etapie, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu postępowania, termin ten zostanie również opublikowany na stronie (mops.skarkam.pl) 5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skarżysko – Kamienna oraz na stronie internetowej MOPS w Skarżysku – Kamiennej.
|
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek
Jednostka |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna |
Stanowisko |
Kierownik |
Komórka organizacyjna |
Dział Usług Opiekuńczych i DPS |
Data ogłoszenia naboru |
11.05.2022 r. |
Termin składania dokumentów |
26.05.2022 r. |
Charakter umowy |
Umowa o pracę – 1/1 etatu, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym |
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych |
powyżej 6% |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
I. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku: 1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, 2. co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia, 6. obywatelstwo polskie.
II. Wymagania dodatkowe: 1. preferowany 5-letni staż pracy w pomocy społecznej (praca w środowisku), 2. biegła znajomość programów i technik komputerowych, ze szczególnym uwzględnieniem edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych – pakiet Microsoft Office, w zakresie Word i Excel, 3. znajomość obsługi systemu informatycznego POMOST, 4. znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów w zakresie: a) ustawy o pomocy społecznej, b) ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, c) ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, d) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, e) ustawy Kodeks pracy, f) ustawy o finansach publicznych, g) ustawy o samorządzie gminnym, h) ustawy o pracownikach samorządowych i) ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. organizacja i nadzorowanie pracy prowadzonego działu, 2. systematyczne poszerzanie wiedzy w zakresie zadań działu i przekazywanie jej podległym pracownikom, 3. planowanie pracy działu, przydzielanie zadań, usprawnianie organizacji, metod i form pracy prowadzonego działu, 4. dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników oraz kontrolę wykonywania zaleceń z nich wynikających, 5. inicjowanie i organizowanie szkolenia zawodowego pracowników prowadzonego działu, 6. rozpatrywanie skarg związanych z działalnością działu, badanie zasadności skarg, analizowanie źródła i przyczyn ich powstawania oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie, 7. organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony prawnie chronionych danych, 8. przygotowywanie projektów informacji dla mediów i przedkładanie ich Dyrektorowi oraz wykorzystywanie jej do doskonalenia pracy działu, 9. analiza i ocena potrzeb w zakresie programów i/lub projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, w zakresie dotyczącym zadań prowadzonego działu, 10. opracowywanie merytoryczne programów/projektów w zakresie zadań działu, 11. zbieranie i opracowywanie danych służących sprawozdawczości, 12. opracowywanie pism i innych dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
|
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny i CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie). 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach itp.). 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”. Wzory dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 26.05.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 26.05.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko kierownik Działu Usług Opiekuńczych i DPS” Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132 |
Uwagi |
1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. 2. Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, 3. Postępowanie będzie prowadzone przez powołaną zarządzeniem Dyrektora MOPS Komisję w dwóch etapach: a) etap I – Komisja dokonuje analizy i oceny dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu, b) etap II – składa się z pisemnego testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej, 4. Kandydaci zakwalifikowani w I etapie, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu postępowania, termin ten zostanie również opublikowany na stronie (mops.skarkam.pl) 5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skarżysko – Kamienna oraz na stronie internetowej MOPS w Skarżysku – Kamiennej.
|
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek
Jednostka |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna |
Stanowisko |
Terapeuta SSP |
Komórka organizacyjna |
Dział Usług Specjalistycznych |
Data ogłoszenia naboru |
12.04.2022 r. |
Termin składania dokumentów |
26.04.2022 r. |
Charakter umowy |
Umowa zlecenie – 20 godzin miesięcznie |
Czas trwania umowy |
Od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022 r. |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych: § 3 1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 2.Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: 1)szpitalu psychiatrycznym; 2)jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; 3)placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; 4)ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym; 5)zakładzie rehabilitacji; 6)innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 3.W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 4. Osoby świadczące usługi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: 1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań 2) kształtowania nawyków celowej aktywności 3) prowadzenia treningu zachowań społecznych |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
Usługi specjalistyczne dla podopiecznych MOPS w Skarżysku – Kamiennej w zakresie terapii SSP u osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania osoby zamieszkania osoby w celu uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.) |
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny i CV. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe 4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”. Wzoru dokumentów wskazane w punktach 4-5 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 26.04.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 26.04.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko terapeuta SSP” Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132 |
Uwagi |
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
|
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek
Jednostka |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna |
Stanowisko |
Logopeda |
Komórka organizacyjna |
Dział Usług Specjalistycznych |
Data ogłoszenia naboru |
11.04.2022 r. |
Termin składania dokumentów |
25.04.2022 r. |
Charakter umowy |
Umowa zlecenie – 10 godzin miesięcznie |
Czas trwania umowy |
Od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022 r. |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.): § 3 1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 2.Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: 1)szpitalu psychiatrycznym; 2)jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; 3)placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; 4)ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym; 5)zakładzie rehabilitacji; 6)innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 3.W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 4. Osoby świadczące usługi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: 1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań 2) kształtowania nawyków celowej aktywności 3) prowadzenia treningu zachowań społecznych
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
Usługi specjalistyczne dla podopiecznych MOPS w Skarżysku – Kamiennej w zakresie logopedii u osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania osoby w celu uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.) |
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny i CV. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie. 4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”. Wzoru dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 25.04.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 25.04.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko logopeda” Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132 |
Uwagi |
1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
|
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej
Ogłoszenie o naborze na stanowisko terapeuty integracji sensorycznej
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej
Jednostka |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna |
Stanowisko |
Terapeuta integracji sensorycznej |
Komórka organizacyjna |
Dział Usług Specjalistycznych |
Data ogłoszenia naboru |
11.04.2022 r. |
Termin składania dokumentów |
25.04.2022 r. |
Charakter umowy |
Umowa zlecenie – 10 godzin miesięcznie |
Czas trwania umowy |
Od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022 r. |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych: § 3 1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 2.Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: 1)szpitalu psychiatrycznym; 2)jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; 3)placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; 4)ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym; 5)zakładzie rehabilitacji; 6)innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 3.W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 4. Osoby świadczące usługi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: 1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań 2) kształtowania nawyków celowej aktywności 3) prowadzenia treningu zachowań społecznych |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
Usługi specjalistyczne dla podopiecznych MOPS w Skarżysku – Kamiennej w zakresie terapii integracji sensorycznej u osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania osoby zamieszkania osoby w celu uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.) |
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny i CV. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w danym okresie. 4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”. Wzoru dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 25.04.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 25.04.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko terapeuta integracji sensorycznej” Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132 |
Uwagi |
1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
|
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek
Jednostka |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna |
Stanowisko |
Rehabilitant/Fizjoterapeuta |
Komórka organizacyjna |
Dział Usług Specjalistycznych |
Data ogłoszenia naboru |
07.04.2022 r. |
Termin składania dokumentów |
22.04.2022 r. |
Charakter umowy |
Umowa zlecenie |
Wymiar godzin |
20 godzin miesięcznie |
Czas trwania umowy |
Od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022 r. |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
I. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.): § 3 1. Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 2.Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: 1)szpitalu psychiatrycznym; 2)jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; 3)placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; 4)ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym; 5)zakładzie rehabilitacji; 6)innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 3.W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 4. Osoby świadczące usługi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: 1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań 2) kształtowania nawyków celowej aktywności 3) prowadzenia treningu zachowań społecznych |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
Usługi specjalistyczne dla podopiecznych MOPS w Skarżysku – Kamiennej w zakresie rehabilitacji/fizjoterapii u osób z zaburzeniami psychicznymi i dzieci autystycznych w miejscu zamieszkania osoby w celu uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.) |
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny i CV. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe 4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”. Wzoru dokumentów wskazane w punktach 5-6 do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 22.04.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 22.04.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko rehabilitant/fizjoterapeuta” Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132 |
Uwagi |
1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
|
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Marzanna Łasek
Ogłoszenie o naborze w wersji PDF:
Jednostka |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna |
Stanowisko |
Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej |
Komórka organizacyjna |
Dział Pomocy środowiskowej |
Data ogłoszenia naboru |
03.01.2022 r. |
Termin składania dokumentów |
10.01.2022 r. |
Forma zatrudnienia |
Umowa zlecenie |
Wymiar czasu pracy |
Do 120 godz. w miesiącu |
Wymagania związane ze stanowiskiem |
1. Usługi asystencji osobistej mogą świadczyć: 1) osoby posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta; 2) osoby posiadające co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu;
2. W przypadku, gdy usługi asystencji osobistej będą świadczone na rzecz dzieci niepełnosprawnych do 16. Roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności, wymagane jest także: 1) zaświadczenie o niekaralności; 2) pisemna informacja o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym; 3) pisemna akceptacja osoby asystenta ze strony rodzica lub opiekuna prawnego dziecka z niepełnosprawnością.
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w: 1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla Uczestnika Programu; 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca; 3) załatwianiu spraw urzędowych; 4) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy); 5) zaprowadzaniu dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności do placówki oświatowej lub przyprowadzaniu ich z niej. |
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny i CV. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe 4. W przypadku, gdy usługi asystencji osobistej będą świadczone na rzecz dzieci niepełnosprawnych do 16. Roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności, wymagane jest także: 1) zaświadczenie o niekaralności; 2) pisemna informacja o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym; 3) pisemna akceptacja osoby asystenta ze strony rodzica lub opiekuna prawnego dziecka z niepełnosprawnością. 5. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO) wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania na stronie internetowej http:/mops.skarkam.pl w zakładce PRACA – DOKUMENTY DO POBRANIA)
Dokumenty składane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem”. |
Miejsce i termin składania dokumentów |
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 10.01.2022 r. do godz. 15.30 w sekretariacie (pok. 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna lub przesłać pocztą do dnia 10.01.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru: Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” Dodatkowe informacje pod nr tel. (41) 2529132 |
Uwagi |
1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. |
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Skarżysku-Kamiennej
Marzanna Łasek