Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Skarżysku-Kamiennej

Zamówienia publiczne

Aktualności

Gorące posiłki do domu klienta

Skarżysko-Kamienna: Usługę restauracyjną polegającą na przygotowaniu i dostawie gorących posiłków do domu klienta MOPS
Numer ogłoszenia: 7890 – 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 501936 – 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę restauracyjną polegającą na przygotowaniu i dostawie gorących posiłków do domu klienta MOPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi restauracyjnej w zakresie przygotowania, dowozu i wydania gorących posiłków dla 30 klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej w miejscu ich zamieszkania. Gorący posiłek to obiad składający się z: zupy, drugiego dania i kompotu. Zamawiający informuje, że przy dostawie posiłków stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość osób jest wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana liczba osób, którym posiłek będzie dowożony to 60% ilości wskazanej powyżej. Obiad musi być pełny i zawierać co najmniej 120 g mięsa i 500 ml zupy. W 7-mio dniowym cyklu żywienia nie mogą powtarzać się te same dania, w szczególności ten sam rodzaj mięsa. Raz w tygodniu dopuszczalny jest obiad bezmięsny. Kaloryczność jednego posiłku powinna wynosić minimum 1200 kalorii. Wyprodukowanie i dostawa obiadów musi być zgodna z Zaleceniami i Normami Instytutu Żywności i Żywienia. Podczas realizacji zamówienia o zawartości menu decyduje Wykonawca. Wartość posiłku zgodna ze średnim kosztem przygotowania i dostawy 1 posiłku wykazanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hotel Paradiso, Pan Piotr Ziółkowski, ul. Harcerska 12, 26-130 Suchedniów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125710,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164031,00

  • Waluta: PLN.

Informacje o wynikach

INFORMACJA  O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 20.12.2012 r. o godzinie 11:15 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/02/5/2012 w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługę restauracyjną polegającą na przygotowaniu i dostawie gorących posiłków do domu klienta MOPS”. Badanie ofert zakończono w dniu 21.12.2012 r. o godzinie 09:00.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Hotel „Paradiso”, Pan Piotr Ziółkowski
26-130 Suchedniów, ul. Harcerska 12

Oferta Nr 1 otrzymała 100 pkt. (wartość brutto: 136.875,00 zł) jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym Wykonawcą zostanie podpisana
w dniu 31.12.2012 r. o godzienie 9:00 w siedzibie Zamawiającego, tj., w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19 – Sekretariat.

Nr Oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja

2

Restauracja „Finezja” – Pan Tomasz Nowocień,
26-110 skarżysko-Kamienna, ul. Tysiąclecia 18/06

89 pkt.

3

P.H. L&I, Pani Lidia Śliż, Restauracja „RETRO”,
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Moniuszki 26

83 pkt.

Usługa rejestracyjna

Skarżysko-Kamienna: USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DO DOMU KLIENTA MOPS
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DO DOMU KLIENTA MOPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi restauracyjnej w zakresie przygotowania, dowozu i wydania gorących posiłków dla 30 klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej w miejscu ich zamieszkania. Gorący posiłek to obiad składający się z: zupy, drugiego dania i kompotu. Zamawiający informuje, że przy dostawie posiłków stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość osób jest wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana liczba osób, którym posiłek będzie dowożony to 60% ilości wskazanej powyżej. Obiad musi być pełny i zawierać co najmniej 120 g mięsa i 500 ml zupy. W 7-mio dniowym cyklu żywienia nie mogą powtarzać się te same dania, w szczególności ten sam rodzaj mięsa. Raz w tygodniu dopuszczalny jest obiad bezmięsny. Kaloryczność jednego posiłku powinna wynosić minimum 1200 kalorii. Wyprodukowanie i dostawa obiadów musi być zgodna z Zaleceniami i Normami Instytutu Żywności i Żywienia. Podczas realizacji zamówienia o zawartości menu decyduje Wykonawca. Wartość posiłku zgodna ze średnim kosztem przygotowania i dostawy 1 posiłku wykazanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonania zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko Kamienna, godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko Kamienna, ofertę należy złożyć w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik Nr 1

Załącznik Nr 2

Załącznik Nr 3

Załącznik Nr 4

Projekt Nowe Szanse

Skarżysko-Kamienna: Organizacja kursów w ramach realizacji projektu Nowe Szanse w MOPS współfinansowanego ze środków EFS.
Numer ogłoszenia: 248142 – 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206168 – 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów w ramach realizacji projektu Nowe Szanse w MOPS współfinansowanego ze środków EFS..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kursów: Zadanie nr 1: Kursy prawa jazdy. 1. Kurs prawa jazdy kat. B – 20 osób 2. Kurs prawa jazdy kat. C – 3 osoby 3. Jazdy doszkalające 10 godzin – 1 osoba Zadanie nr 2: Kursy językowe. 1. Język angielski 54 osoby 2. Język niemiecki 8 osób.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Nowe Szanse w MOPS.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Kursy prawa jazdy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kierowców Kajetan.pl, Pan Marcin Jedliński,, ul. Piłsudskiego 19/5, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31518,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31518,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33686,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Kursy językowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • English Assistant, Pan Mateusz Dąbrowski, ul. Żeromskiego 46A/8, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56420,00

  • Waluta: PLN.

Informacja o wynikach

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 27.06.2012 r. o godzinie 09:10 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/02/4/2012 w trybie przetargu nieograniczonego na „Organizację kursów w ramach realizacji projektu „Nowe Szanse w MOPS” współfinansowanego ze środków EFS”. Badanie ofert zakończono w dniu 03.07.2012 r. o godzinie 15:00.

Informacja do pobrania

Informacje o wynikach

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 27.06.2012 r. o godzinie 09:10 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/02/4/2012 w trybie przetargu nieograniczonego na „Organizację kursów w ramach realizacji projektu „Nowe Szanse w MOPS” współfinansowanego ze środków EFS”. Badanie ofert zakończono w dniu 03.07.2012 r. o godzinie 15:00.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. – dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

Informacje dla Wykonawców

INFORMACJA  dla Wykonawców

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
„Organizację kursów w ramach realizacji projektu „Nowe Szanse w MOPS”
współfinansowanego ze środków EFS”.

Zamawiający działając na podstawie art. 38, ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – modyfikuje treść SIWZ.

Projekt Nowe szanse

Skarżysko-Kamienna: Organizacja kursów w ramach realizacji projektu Nowe Szanse w MOPS współfinansowanego ze środków EFS
Numer ogłoszenia: 206168 – 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów w ramach realizacji projektu Nowe Szanse w MOPS współfinansowanego ze środków EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kursów: Zadanie nr 1: Kursy prawa jazdy. Kurs prawa jazdy kat. B – 20 osób. Kurs prawa jazdy kat. C – 3 osoby. Jazdy doszkalające 10 godzin – 1 osoba. Zadanie nr 2: Kursy językowe Język angielski 54 osoby. Język niemiecki 8 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. Oświadczenia o posiadaniu zezwolenia na realizacje szkoleń z zakresu prawa jazdy.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał do każdego z zadań co najmniej po 3 zakończone szkolenia o wartości 10 000 PLN, każda , odpowiadające rodzajom szkoleń wymienionych w pkt. 3.1 w każdym z zadań na które składana jest oferta. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; w wykazie poza informacją o podstawie dysponowana, należy podać; Zadanie 1: Kursy prawa jazdy 1. Prawo jazdy kat. B 2 pojazdy do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B (typ, marka samochodu i numery rejestracyjne). 2. Prawo jazdy kat. C 1 pojazd do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C+E (typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). Zadanie 2: Kursy językowe 1. Język angielski 3 sale wykładowe z minimum 10 miejscami, wyposażone w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipcharty, tablice szkolne lub magnetyczne. Sale muszą spełniać warunki BHP. 2. Język niemiecki 2 sale wykładowe z minimum 10 miejscami, wyposażone w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipcharty, tablice szkolne lub magnetyczne. Sale muszą spełniać warunki BHP. Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć na kursach został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. (minimalne wymagania lokalowe to; dla zadania 1 dwie sale dydaktyczne każda z sal dla minimum 10 osób jedno pomieszczenie gospodarcze, dwa sanitariaty WC dla zadania 2 trzy sale dydaktyczne każda z sal dla minimum 10 osób jedno pomieszczenie gospodarcze, dwa sanitariaty WC Wykonawca jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy dokument (np.; umowa najmu), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia ( przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Wymagania minimalne kadry dydaktycznej Zadanie 1: Kursy prawa jazdy 1. Prawo jazdy kat. B 3 instruktorów z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B, z minimum 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu szkolenia na Kierowcę kat. B, posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na prawo jazdy kat. B. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 2. Prawo jazdy kat. C 2 instruktorów z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C, z minimum 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu szkolenia na Kierowcę kat. C, posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na prawo jazdy kat. C . Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie 2: Kursy językowe 1. Język angielski 2 osoby posiadające: wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauki języka angielskiego, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia, które muszą posiadać uprawnienia pedagogiczne. 2. Język niemiecki 1 osoba posiadająca: wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauki języka niemieckiego, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia, która musi posiadać uprawnienia pedagogiczne.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum dla Zadania Nr 1: 10 tys. PLN, dla Zadania Nr 2: 10 tys. PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 – Cena – 70
  • 2 – Doświadczenie – 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku Kamiennej ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko – Kamienna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt NOWE SZANSE W MOPS współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursy prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs prawa jazdy kat. B – 20 osób 2. Kurs prawa jazdy kat. C – 3 osoby 3. Jazdy doszkalające 10 godzin – 1 osoba.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 70
    • 2. Doświadczenie – 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy językowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Język angielski 54 osoby. 2. Język niemiecki 8 osób..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena – 70
    • 2. Doświadczenie – 30