Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Skarżysku-Kamiennej

Zamówienia publiczne

Aktualności

Dostawa produktów spożywczych

Skarżysko-Kamienna: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 97371 – 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1h do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.55.00.00-8, 15.81.00.00-9, 03.20.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile umocowanie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na rynku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny tylko na dostawę mięsa, drobiu i wędlin – waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5 % zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mięso, drób i wędliny. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę warzyw i owoców – waloryzacja cen jednostkowych będzie następowała jeżeli cena warzywa lub owocu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5% zaoferowanej ceny artykułu waloryzowanego w oparciu o aktualną cenę z giełdy owocowo-warzywnej w Rzeszowie lub Warszawa Bronisze.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój Nr 1 (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój Nr 1 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów z grupy ogólnospożywczych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa mięsa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa drobiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa warzyw i owoców.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa mrożonek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa pieczywa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa nabiału.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jajka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa jajek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

USŁUGA RESTAURACYJNA

Skarżysko-Kamienna: USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DO DOMU KLIENTA MOPS
Numer ogłoszenia: 67 – 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267307 – 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DO DOMU KLIENTA MOPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi restauracyjnej w zakresie przygotowania, dowozu i wydania gorących posiłków dla 30 klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej w miejscu ich zamieszkania. Gorący posiłek to obiad składający się z: zupy, drugiego dania i kompotu. Zamawiający informuje, że przy dostawie posiłków stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość osób jest wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana liczba osób, którym posiłek będzie dowożony to 60% ilości wskazanej powyżej. Obiad musi być pełny i zawierać co najmniej 120 g mięsa i 500 ml zupy. W 7-mio dniowym cyklu żywienia nie mogą powtarzać się te same dania, w szczególności ten sam rodzaj mięsa. Raz w tygodniu dopuszczalny jest obiad bezmięsny. Kaloryczność jednego posiłku powinna wynosić minimum 1500 kalorii. Wyprodukowanie i dostawa obiadów musi być zgodna z Zaleceniami i Normami Instytutu Żywności i Żywienia. Podczas realizacji zamówienia o zawartości menu decyduje Wykonawca. Wartość posiłku zgodna ze średnim kosztem przygotowania i dostawy 1 posiłku wykazanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKCES TM Sp.z.o.o, ul. Rwaństa 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125497,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89790,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134685,00

  • Waluta: PLN.

Informacja o wynikach

Egz.nr 4

INFORMACJA  O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 19.12.2013 r. o godzinie 09:15 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu nr  PS.III.341/02/8/2013 w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługę restauracyjną polegającą na przygotowaniu i dostawie gorących posiłków do domu klienta MOPS”. Badanie ofert zakończono w dniu 24.12.2013 r. o godzinie 09:00.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:

„AKCES TM” Sp. z.o.o.
26-600 Radom, ul. Rwańska 7

Oferta Nr 1 otrzymała 100 pkt. (wartość brutto: 89.790,00 zł) jedynym kryterium była cena.

W związku z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy umowa z wymienionym Wykonawcą zostanie podpisana
w dniu 31.12.2013 r. o godzinie 9:00 w siedzibie Zamawiającego, tj., w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 19 – Sekretariat.

Nr Oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja

2

Hotel „PARADISO”, Pan Piotr Ziółkowski

26-130 Suchedniów, ul. Harcerska 12

72 pkt.

3

PHU „OLIWIER”, Pani Anna Głowacka

25-432 Kielce, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 125A

67 pkt.

Wyk. w 6 egz.

Egz. Nr 1 -3 Wykonawcy

Egz. Nr 4 strona internetowa

Egz. Nr 5  a/a

Egz. Nr 6 Tablica ogłosze

Dostawa gorących posiłków do klientów

Skarżysko-Kamienna: USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DO DOMU KLIENTA MOPS
Numer ogłoszenia: 267307 – 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DO DOMU KLIENTA MOPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi restauracyjnej w zakresie przygotowania, dowozu i wydania gorących posiłków dla 30 klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej w miejscu ich zamieszkania. Gorący posiłek to obiad składający się z: zupy, drugiego dania i kompotu. Zamawiający informuje, że przy dostawie posiłków stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość osób jest wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana liczba osób, którym posiłek będzie dowożony to 60% ilości wskazanej powyżej. Obiad musi być pełny i zawierać co najmniej 120 g mięsa i 500 ml zupy. W 7-mio dniowym cyklu żywienia nie mogą powtarzać się te same dania, w szczególności ten sam rodzaj mięsa. Raz w tygodniu dopuszczalny jest obiad bezmięsny. Kaloryczność jednego posiłku powinna wynosić minimum 1500 kalorii. Wyprodukowanie i dostawa obiadów musi być zgodna z Zaleceniami i Normami Instytutu Żywności i Żywienia. Podczas realizacji zamówienia o zawartości menu decyduje Wykonawca. Wartość posiłku zgodna ze średnim kosztem przygotowania i dostawy 1 posiłku wykazanego w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonania zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od wykonawcy jeżeli korzysta on z zasobów podmiotu trzeciego: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy – dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2.4; 2) Ponadto należy przedłożyć dokumenty; a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazania się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonawca ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. Sikorskiego 19 w Skarżysku-Kamiennaj, pokój Nr 1 ( sekretariat ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. Sikorskiego 19 w Skarżysku-Kamiennaj, pokój Nr 1 ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik Nr 1 – Oświadczenia

Załącznik Nr 2 – Druk oferty cenowej

Załącznik Nr 3 – Projekt umowy

Załącznik Nr 4 – Indywidualna karta odbioru posiłków

Załącznik Nr 5 – Oświadczenie

Informacja o wynikach

PS.III.341/01/10/2013

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 15.11.2013 r. o godzinie 10:00, dokonano otwarcia ofert w postępowaniu Nr: PS.III.341/01/10/2013 na „Montaż klimatyzacji w pomieszczeniach Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Zielnej 12 w Skarżysku – Kamiennej” Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było na podstawie art. 4, pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14.000 Euro obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej.

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wpłynęło 9 ofert:

  1. „KLIMAWENTECH”, 25-756 Kielce, ul. Barytowa 2/13.
  2.  „KLIMAT” – Agnieszka Domagalska, Adam Domagalski, 25-516 Kielce, Al. IX Wieków Kielc 33 A.
  3. „KLIMASKO” – Robert Szmit, 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Legionów 52.
  4. „JCklima” – Jacek Cukrowski, 26-200 Końskie, ul. Polna 13A/9.
  5. „CLIMAX – Paweł Kwiatkowski, 25-225 Kielce, ul. Gen. Grota-Roweckiego 10.
  6. „BIUREX”, 25-528 Kielce, ul. Zagnańska 84.
  7.  PPHU „EMATEK” – Marcin Wróbel, 26-600 Radom, ul. Chrobrego 48/57.
  8. „MPM – KLIM” – Maciej Wojciechowski, Łódź, ul. Bednarskiego 40/10.
  9.  Agencja Zarządzania Nieruchomościami, Krzysztof Kaleta, Kielce, ul. Paderewskiego 11/ok. 10.

 

Spośród otrzymanych ofert, Zamawiający jako najkorzystniejsza wybrał ofertę firmy:

Agencja Zarządzania Nieruchomościami, Krzysztof Kaleta, Kielce, ul. Paderewskiego 11/ok. 10.

W/w Wykonawca, jako jedyny zaoferował klimatyzację wymaganą przez Zamawiającego.

Umowa z w/w Wykonawcą zostanie podpisana w dniu: 18.11.2013 r.

Kierownik Zamawiającego

Dyrektor MOPS – Bożena Bętkowska

Informacja o wynikach

PS.III.341/01/06/2013

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 08.11.2013 r. o godzinie 09:00, dokonano otwarcia ofert w postępowaniu Nr: PS.III.341/01/09/2013 na „Dostawę pieca konwekcyjno-parowego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej””. Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było na podstawie art. 4, pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14.000 Euro obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej.

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wpłynęła jedna oferta:

1. „DOSTAR” S.M., Sławomir Martyka, 25-620 Kielce, ul. Kolberga 17.

Umowa z w/w Wykonawcą zostanie podpisana w dniu: 12.11.2013 r.

Kierownik Zamawiającego

Dyrektor MOPS – Bożena Bętkowska

Zaproszenie do składania ofert

Zaproszenie do składania oferty

na montaż klimatyzacji w pomieszczeniach Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy
przy ul. Zielnej 12 w Skarżysku – Kamiennej.

Zaproszenie do składania ofert

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Informacja o wynikach

PS.III.341/01/06/2013

INFORMACJA O WYNIKACH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul Sikorskiego 19 –  informuje, że w dniu 15.10.2013 r. o godzinie 09:00, dokonano otwarcia ofert w postępowaniu Nr: PS.III.341/01/06/2013 na „Dostawę urządzeń gastronomicznych i przyborów kuchennych”. Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone było na podstawie art. 4,
pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.,
poz. 907) zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14.000 Euro obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej.

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wpłynęły trzy oferty:

  1.  „AASPEN” GRUPA, 26-600 Radom, ul. Kozienicka 205/1.
  2.  Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe, „ROB-BIS” – Robert Buczek,
    26-110 Skarżysko – Kamienna, ul. 1-go Maja 36.
  3. „DOSTAR” S.M., Sławomir Martyka, 25-620 Kielce, ul. Kolberga 17.

 

Zamawiający podpisał umowy z następującymi Wykonawcami:

Zadanie Nr 2 – „DOSTAR” S.M., Sławomir Martyka, 25-620 Kielce, ul. Kolberga 17.

Zadanie Nr 3 – „AASPEN” GRUPA, 26-600 Radom, ul. Kozienicka 205/1.

Zadanie Nr 1 zostało unieważnione. Postępowanie na Zadanie Nr 1 zostanie powtórnie

przeprowadzone w celu wyłonienia Wykonawcy.