Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Skarżysku-Kamiennej

Zamówienia publiczne

Aktualności

Zbiorcze zestawienie ofert

Zbiorcze zestawienie ofert

w przetargu nieograniczonym pn:

„Dostawa artykułów żywnościowych dla MOPS w Skarżysku – Kamiennej”

Informacja dla Wykonawców nr1

INFORMACJA

dla Wykonawców nr 1

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

 „Dostawa artykułów żywnościowych dla MOPS w Skarżysku – Kamiennej”

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 – dalej ustawa) udziela odpowiedzi na zadane pytanie.

Pytanie nr 1
Proszę o informację co oznacza w formularzu cenowym określenie ryby mrożonej jako „typu morszczuk”.
Morszczuk należy do rodziny dorszowatych i czy w związku z tym można proponować inne ryby dorszowate.
Odpowiedź:
Tak, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie innych ryb poza pangą

Dostawa artykułów żywnościowych

Ogłoszenie nr 75293 – 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Skarżysko-Kamienna: Dostawa artykułów żywnościowych dla MOPS w Skarżysku – Kamiennej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy

Ogłoszenie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamienia

Załączniki do SIWZ

Zaproszenie

Skarżysko – Kamienna, 2016-09-19

PS.273/01/ 7 /2016

………………………………………………………..

………………………………………………………..

………………………………………………………..

ZAPROSZENIE

do składania ofert na wykonanie mebli biurowych na wymiar 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sikorskiego 19  zaprasza do złożenia  oferty cenowej na wykonanie mebli biurowych w budynku  przy ul. Prusa 3A i Sikorskiego 19  w Skarżysku – Kamiennej  na potrzeby :

  1. Działu Świadczeń Rodzinnych, Wychowawczych i Funduszu Alimentacyjnego ul. Prusa 3A

Zabudowa szaf na dokumenty szt.3 o wymiarach 220 cm dł.  x 300 cm wys. x 50 cm gł., 280 cm x 300 cm x 50 cm,  440 cm x 260 cm x 50 cm . z drzwiami tradycyjnymi.

  1. Administracji

– pok.4

Biurko z miejscem na komputer i półką na klawiaturę , wym. dł 110 cm x szer.55 cm x wys.85 cm kolor olcha  – pok.nr 12

Szafa narożna na dokumenty 100 cm x 100 cm x 200cm , szafa ubraniowa słupek 50 cm x 50 cm x 200 cm , szafka gospodarcza 100 cm x 40 cm x 80 cm , szafka wisząca 100cm x 40 cm x 80 cm.

Podane wyżej wymiary mebli są wielkościami przybliżonymi i mogą ulec zmianie, kolorystyka płyty do uzgodnienia.

Przed złożeniem oferty zapraszamy do zapoznania się z pomieszczeniami , do których meble będą przeznaczone celem dokonania pomiarów,  przedstawienia propozycji  materiału,  z którego będą wykonane oraz uzgodnienia wstępnego  projektu. W tym celu należy kontaktować się z zastępcą dyrektora MOPS  – P. Halina Indyka tel. 691 472 812 lub 41 25 29 128 do dnia 23 września 2016r.  

 Termin składania ofert ( wzór w załączeniu ) do 28 września 2016r. Termin wykonania zamówienia  do 31 października 2016r.

Z  Wykonawcą , który zrealizuje zamówienie za najniższą cenę i w podanych terminach ,zostanie zawarta umowa , której projekt w załączeniu.

Oferta pobrania

Formularz ofertowy

Wzór umowy

Oferty na wykonanie prac remontowych

PS.273/01/6/2016

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie prac remontowych w Dziennym Środowiskowym Domu Samopomocy w Skarżysku – Kamiennej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej informuje, że w budynku Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy w Skarżysku – Kamiennej, ul. Zielna 12 planuje wykonanie :

  1. Remontu podjazdu dla osób niepełnosprawnych który obejmuje: rozebranie posadzek z płytek ceramicznych z podjazdu, murka oporowego, podejścia i schodów, ułożenie kostki brukowej na podjeździe, wykonanie ręczne tynku mozaikowego ze żwirkami kwarcowymi na murkach oporowych, ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych mrozoodpornych przed wejściem do budynku
  2. Remont i mycie zadaszenia z płyty poliwęglanowej nad wejściem do budynku, który obejmuje : naprawę oderwanych płyt poliwęglanowych i mycie zadaszenia
  3. Naprawę kostki brukowej przy garażu – demontaż i ponowne ułożenie kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej
  4. Remont  łazienek polegający na: wymianie dwóch  brodzików z tworzywa sztucznego w  łazienkach, uzupełnieniu płytek ceramicznych po wymianie brodzików, naprawie odpływu wody, wymianę syfonów szt.2 i wężyków przy umywalkach szt.6

Zainteresowanych wykonaniem wyżej opisanych prac zapraszamy do siedziby Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy w Skarżysku – Kamiennej ul. Zielna 12 ( budynek Przychodni Miejskiej przy ul. Zielnej wejście od podwórka) celem zapoznania się z zakresem robót  i  dokonania pomiarów. W sprawie oględzin należy kontaktować się z Kierownikiem DŚDS Panią Bożeną Karpetą tel. 41 25 25 055 w. 21 lub 601153126.

Termin wykonania prac: od podpisania umowy do 31 października 2016r.

Oferty cenowe  wraz z  przedmiarem robót obejmującym wszystkie czynności przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej ul. Sikorskiego 19 , pok. Nr 1 do dnia 22 września 2016r.

Z Wykonawcą, który złoży ofertę z najniższą ceną zostanie zawarta umowa, której projekt    w załączeniu.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U z 29 stycznia 2004 z późn.zm).

 

Oferta cenowa

Projekt umowy

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 104712-2016 z dnia 2016-04-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Skarżysko-Kamienna
Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1h do SIWZ
Termin składania ofert: 2016-05-09

Dostawa produktów spożywczych

Skarżysko-Kamienna: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 59191 – 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104712 – 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1h do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 03.20.00.00-3, 15.55.00.00-8, 15.81.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Artykuły spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z.o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51507,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51257,20

  • Oferta z najniższą ceną: 51257,20 / Oferta z najwyższą ceną: 61319,00

  • Waluta: PLN .

Część NR: 2

Nazwa: Mięso, wędliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Mięsnego – Grzegorz Nowakowski, Dąbrowa 6, 26-332 Sławno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79505,50

  • Oferta z najniższą ceną: 79505,50 / Oferta z najwyższą ceną: 102179,00

  • Waluta: PLN .

Część NR: 3

Nazwa: Drób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU PUBLIMA Sp. J Lichota&Lichota, ul. Kilińskiego 49, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21073,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20851,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20851,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25746,00

  • Waluta: PLN .

Część NR: 4

Nazwa: Warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOSPODARSTWO ROLNE Mariusz Kucięba, Biskupice 27, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60311,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51958,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62100,00

  • Waluta: PLN .

Część NR: 5

Nazwa: Mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKWEN II Wojciech Kamiński, 05-270 Marki Oddział Kielce, ul. Górna 25, 25-415 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34606,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36133,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36133,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43669,00

  • Waluta: PLN .

Część NR: 6

Nazwa: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia NOWA, Banedykt Chruzik, Bogumiła Sobala, ul. ponurego 102, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19167,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18887,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18887,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35580,00

  • Waluta: PLN .

Część NR: 7

Nazwa: Nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa STARMLECZ, Adam Tkaczuk, ul. Zgodna 4B, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14026,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13795,00

  • Waluta: PLN .

Część NR: 8

Nazwa: Jajka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEFADAR Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, ul. Limanowskiego 39, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4560,00

  • Waluta: PLN .

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 104712-2016 z dnia 2016-04-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Skarżysko-Kamienna
Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1h do SIWZ
Termin składania ofert: 2016-05-09

Numer ogłoszenia: 48209 – 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 104712 – 2016 data 27.04.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, fax. 041 2525025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.4.4).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, pokój Nr 1 (Sekretariat)..

Dostawa produktów spożywczych

Skarżysko-Kamienna: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 104712 – 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie o wynikach:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sikorskiego 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2525035 w. 41, 43, 2525045, faks 041 2525025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.skarkam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1h do SIWZ.

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 03.20.00.00-3, 15.55.00.00-8, 15.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na rynku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny tylko na dostawę mięsa, wędlin i drobiu – waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mięso, wędliny i drób. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę warzyw i owoców – waloryzacja cen jednostkowych będzie następowała jeżeli cena warzywa lub owocu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 5% zaoferowanej ceny artykułu waloryzowanego w oparciu o aktualną cenę z giełdy owocowo-warzywnej w Rzeszowie lub Warszawa Bronisze.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.skarkam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, pokój Nr 1 (Sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarżysku – Kamiennej, ul. Sikorskiego 19, pokój Nr 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów z grupy ogólnospożywczych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa mięsa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa drobiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa mrożonek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa pieczywa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa nabiału.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jajka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa jajek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.